Kousek mé práce 

Poznej kousek mé práce.

 

 

 

S láskou pro vás. 

Ke stažení zdarma! 

7 jednoduchých kroků k ženskému zdraví. Žádný ebook, ale přímo pracovní sešit, do kterého si můžeš zaznamenávat své pokroky.

Ahoj Barů, program je úžasný. Tolik nových zajímavých informací na jednom místě. Sice jsem už některé znala, ale nikdy jsem neměla dostatečnou motivaci k tomu je plnit. A to je další bod, který bych chtěla zmínit. Skupina na Fb je skvělá, ale ještě skvělejší jsou ty online hovory. Když si nám nabídla, že s námi budeš mít soukromou online hodinku, dostala si mě úplně do kolen. Možná proto, že jsem se trošku styděla, ale spíš taky kvůli tomu, že jsem věděla, že to je to, co právě potřebuji. Na online hovoru, jsi mě neskutečně namotivovala a já pak věděla, že se do řešení své nemoci musím vrhnout naplno. Což jsem do té doby dost zanedbavala a zpětně jsem si to pak uvědomila. Taky jsem si konečně nastavila stravovací plán podle toho jak potřebuju. Nic si nezakazuju, nic neodmítám a vlastně je v tom tak neuvěřitelný balanc, že je to skoro nemožné, že to fakt funguje. Nastavila jsem si cirkadianní rytmus. Já, já která vstávala v 11 se teď sama od sebe budím v sedm a jsem plná energie. Fakt neuvěřitelný. Máme netoxicky gel na praní, mám netoxickou kosmetiku a menstruační pomůcky a je mi o dost lépe. Jediné, co nám doma ještě schází je filtrace a jinak jsme ready, být tu do sta let 😅. Fakt Baru je to supeeeer. Moc ti děkuju za všechno.
Adélka, účastnice online programu
Ahoj Barů, Já ti moc za všechno děkuji. Ten náš online hovor mě neskutečně nakopnul. Celkově je program TOP, protože mě postupně učí, co je důležité. Když to člověk vezme kolem a kolem, tak to není nic složitého, jen to chce občas vystoupit z komfortní zony a překonat sám sebe. Všechny holky a především ty, jste mi velkou motivací a inspirací. Jsem ráda, že jsem tě mohla poznat a teď s tebou i spolupracovat v tomhle programu. Je to neskutečně obohacující. Tréninky mě baví, a chvílemi mám pocit, že se už vracím do svých starých "cvičících" kolejí, teď jen překonat výmluvy a dotáhnout to do cíle! Ale to půjde. 🙂 Děkuji ti za podporu.
Hanka, účastnice online programu

Je čas přijmout fakt, že jsme ženy cyklické. Všechny do jedné.

A pokud pochopíš svůj cyklus,  stravování a nastavení tréninků tak mi věř, že tvůj život bude konečně svobodnější. 

Neboj, žádná věda to není.

Jsme 4 v jednom.

Každý měsíc se naše fáze mění a to celkem 4x. Dynamické, expresivní, kreativní ani reflektivní fázi se prostě nevyhneme. Důležité je začít vnímat samu sebe. 

Dynamická fáze

Začiná hned po skončení naší menstruace. Naše tělo je po té fyzické stránce úplně na nejvyšší výkonosti, srovnání hormonů pro nás znamená, že na svém tréninku můžeš přitvrdit. Psychicky to zvládáme každá jinak, proto je důležité se vnímat. Moje fyzická stránka je na 100%, no psychika pokulhává na zbytečné "vyhajpování". Proto si i ty svoje emoce denně zapisuj. 

Kreativní fáze

Fáze předmenstruační, aneb teď je přesně období, kdy musíš dbát zřetel na tvůj jídleníček i trénink, stres a také odpočinek. Vyhni se zbytečnému překofeinování i cukru, ať nemáš zbytečné PMS příznaky. Trénink si uprav podle toho co ti sedí - jde ti silovka? V pořádku, jen uber na té váze, jde ti kondice? Tak zbytečně moc netrap tepovku. Máš právo na větší klid, ať předejdeš menstruačním bolestem. 

Proč musíš pochopit svůj cyklus.

Pokud chceš výsledky, fyzické i psychické, musíš se naučit vnímat svoje tělo. Pokud chceš být zdravá, tzn. i jednou vychovávat své dítě, nejdříve musíš být na sebe a svoje zdraví hodná a vnímavá. Není to jenom o vzhledu. I když právě teď neřešíš zdravotní problém, tak si ho zbytečně nevytvářej už teď, zbytečným honením se za dokonalou postavou. 

Každá to máme jinak.

Každá z nás jednotlivé fáze prožívá jinak a je to úplně v pořádku. Nikdy nic nebude přesné. No i přesto některé principy ženského těla zůstavájí podobné. 

Expresivní fáze

Tato fáze je ovolulační, aneb jsme připravené ''se množit''. Nemusí to být zákonnitě po 7 dnech od dynamické fáze, proto sleduj své tělo a příznaky svého zdraví. Svůj trénink přizpůsob svým pocitům, takže pokud se necítíš na nic těžkého, tak to zkrátka nedělej. Nebuď na sebe zbytešně přísná. A pokud cítíš úbytek energie, uber kofein i sacharidy (uber, ne vyřaď!).

Reflektivní fáze

Pro mnohé z vás "nejhorší" období, mnoho z vás čeká na návrat. Pokud nechceš být jednou z nich, zaměř se v tuto fázi opravdu na sebe, své potřeby a odpočinek. Ano máš třeba pocit, že si energeticky vystřelená, ale tvoje tělíčko má na práci důležitější věci, než regenerovat po těžkém tréninku. Dopřej si trénink, ale dbej na své pocity, nebuď na sebe přísná, že ti to nesedlo, ale měj dobrý pocit, že jsi opravdu zdravá. 

Co se stane, když pochopíš ženský cyklus?

Budeš se lépe orientovat ve svém stravování, budeš si umět sestavit efektivně trénink, pochopíš svoji psychiku a nebudeš propadat depresím ze své postavy. Efektivně budeš také i pracovat, fungovat jako partnerka, jako kamarádka, ... jako žena. Najdeš konečně svoje opravdové ženství, svoje opravdové já a budeš se v tom cítit skvěle.