Kousek mé práce 

I tímto způsobem mě můžeš poznat blíž.

Svojí práci miluji a dělám ji vědomě, zodpovědně a s nadšením.      

S láskou pro vás. 

Je čas přijmout fakt, že jsme ženy cyklické. Všechny do jedné.

A pokud pochopíš svůj cyklus,  stravování a nastavení tréninků tak mi věř, že tvůj život bude konečně svobodnější. 

Neboj, žádná věda to není...

Jsme 4 v jednom.

Každý měsíc se naše fáze mění a to celkem 4x. Dynamické, expresivní, kreativní ani reflektivní fázi se prostě nevyhneme. Důležité je začít vnímat samu sebe. 

Dynamická fáze

Začiná hned po skončení naší menstruace. Naše tělo je po té fyzické stránce úplně na nejvyšší výkonosti, srovnání hormonů pro nás znamená, že na svém tréninku můžeš přitvrdit. Psychicky to zvládáme každá jinak, proto je důležité se vnímat. Moje fyzická stránka je na 100%, no psychika pokulhává na zbytečné "vyhajpování". Proto si i ty svoje emoce denně zapisuj. 

Kreativní fáze

Fáze předmenstruační, aneb teď je přesně období, kdy musíš dbát zřetel na tvůj jídleníček i trénink, stres a také odpočinek. Vyhni se zbytečnému překofeinování i cukru, ať nemáš zbytečné PMS příznaky. Trénink si uprav podle toho co ti sedí - jde ti silovka? V pořádku, jen uber na té váze, jde ti kondice? Tak zbytečně moc netrap tepovku. Máš právo na větší klid, ať předejdeš menstruačním bolestem. 

Proč musíš pochopit svůj cyklus.

Pokud chceš výsledky, fyzické i psychické, musíš se naučit vnímat svoje tělo. Pokud chceš být zdravá, tzn. i jednou vychovávat své dítě, nejdříve musíš být na sebe a svoje zdraví hodná a vnímavá. Není to jenom o vzhledu. I když právě teď neřešíš zdravotní problém, tak si ho zbytečně nevytvářej už teď, zbytečným honením se za dokonalou postavou. 

Každá to máme jinak.

Každá z nás jednotlivé fáze prožívá jinak a je to úplně v pořádku. Nikdy nic nebude přesné jako v knížce. No i přesto některé principy ženského těla zůstavájí alespoň podobné. 

Expresivní fáze

Tato fáze je ovolulační, aneb jsme připravené ''se množit''. Nemusí to být zákonnitě po 7 dnech od dynamické fáze, proto sleduj své tělo a příznaky svého zdraví. Svůj trénink přizpůsob svým pocitům, takže pokud se necítíš na nic těžkého, tak to zkrátka nedělej. Nebuď na sebe zbytešně přísná. A pokud cítíš úbytek energie, uber kofein i sacharidy (uber, ne vyřaď!).

Reflektivní fáze

Pro mnohé z vás "nejhorší" období, no mnoho z vás čeká na návrat. Pokud nechceš být jednou z nich, zaměř se v tuto fázi opravdu jen na sebe, své potřeby a svůj odpočinek. Ano máš třeba pocit, že si energeticky vystřelená, ale tvoje tělíčko má na práci důležitější věci, než regenerovat po těžkém tréninku. Dopřej si trénink, ale dbej na své pocity, nebuď na sebe přísná, že ti to nesedlo, ale měj dobrý pocit, že jsi opravdu zdravá. 

Co se stane, když pochopíš ženský cyklus?

Budeš se lépe orientovat ve svém stravování, budeš si umět sestavit efektivně trénink, pochopíš svoji psychiku a nebudeš propadat depresím ze své postavy. Efektivně budeš také i pracovat, fungovat jako partnerka, jako kamarádka, ... jako žena.